Reklamaatioapu_Suomi

uusi profiili

Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus. Reklamaatioapu Suomi, kuluttajan ääni kuuluviin.

Tervetuloa Reklamaatioapu Suomi- sivulle.

Sivuston ensisijainen tarkoitus on parantaa yritysten reklamaatioprosesseja ja ennaltaehkäistä riitatapauksia, kun reklamaatiot ja ongelmatapaukset tuodaan nopeasti esille ja näin ollen kuluttajille saadaan luotettavampaa ja laadukkaampaa palvelua.

Sivun tarkoituksena on myös lisätä läpinäkyvyyttä ja nopeuttaa tiedon jakamista, jotta ongelmatapauksiin pystytään reagoimaan nopeammin ja kuluttajat pystyvät minimoimaan tai jopa välttämään riskit.

Tähän tarvitaan yhteistyötä ja ihmisiä, joten suosittelethan sivustoa ja sivustolla olevia ryhmiä. Pidetään myös me kuluttajina huoli siitä, että tieto sivustolla ja ryhmissä pysyy totuudenmukaisena, siistinä ja laadukkaana.

Muutama vinkki:

1. Ryhmät toimialakohtaisesti löytyvät sivun “ryhmät”- osiosta. Ryhmiä luodaan sitä mukaa lisää, kun sille on tarvetta.

2. Ryhmien sisältä löytyy “Oppaat”- osio johon tullaan kiinnittämään julkaisuja niihin kuuluvien kategorioiden alle, niin “tietyn yrityksen reklamaatiot ja ongelmat ” on löydettävissä helposti saman katon alta.
Ideat, kehitysehdotukset, palaute jne. ovat tervetullutta!

Tällä hetkellä ( 16.11.2023) ryhmiä on seuraavista kategorioista:

- Sähköyhtiöt
- Verkkokaupat
- Kodintekniikkaliikkeet
- Vähittäiskauppaketjut
- Autoliikkeet
- Rakennus- ja remontointiliikkeet
- Sosiaali- ja terveysministeriö

https://www.facebook.com/profile.php?id=61553731611862

ASIATONTA SISÄLTÖÄ?